لیزر موهای زائد بانوان

لیزر موهای زائد بانوان یک روش عالی و دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت است که می‌تواند شما را از هر نوع اصلاح، شیو و اپیلاسیون راحت کند. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید لیزر موهای زائد را در یکی از مراکز مشهد انجام دهید، بهتر است نزد بهترین متخصصین و با جدیدترین دستگاه‌‌ها آن را انجام دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه شما می‌توانید لیزر موهای زائد را در کلینیک دکتر سپندار انجام دهید، برای گرفتن نوبت تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد بانوان روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است. در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد، این روش با کمک دستگاه‌های تایید شده مانند، کندلا، تیتانیوم و… موهای زائد نواحی مختلفی از بدن مانند صورت، زیر بغل، ناحیه بیکینی، پشت و پاها به صورت دائمی از بین می‌برند.

در این روش پرتوهای لیزر با آسیب رساندن به فولیکول‌های مو از رشد مجدد آن جلوگیری می‌کنند شما برای آشنایی بیشتر با این روش در مرکز لیزر دکتر سپندار در مشهد می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

کاربردها

  • دفع دائمی موهای زائد
  • از بین بردن موهای زیر پوستی
  • درمان پوست مرغی
  • جلوگیری از رشد مجدد مو
  • افزایش لطافت و نرمی پوست
  • کمک به سلامت پوست
  • کمک به کاهش تیرگی پوست
  • جلوگیری از برون ریزی بعد از شیو یا اپلاسیون

ماندگاری:

دائمی

تعداد جلسات:

۸ تا ۱۳ جلسه

مدت زمان:

۲۰ الی ۶۰ دقیقه

هزینه:

۵۰۰ الی ۲ میلیون

ماندگاری:

دائمی

تعداد جلسات:

۸ تا ۱۳ جلسه

هزینه:

۵۰۰ الی ۲ میلیون

مدت زمان:

۲۰ الی ۶۰ دقیقه

گالری عکس

پروسه لیزر موهای زائد بانوان

مشاوره و انتخاب دستگاه

قبل از لیزر موهای زائد بهتر است حتما با یک متخصص پوست برای انتخاب دستگاه مناسب پوست خود مشورت کنید.

اگر قرار است برای اولین بار لیزر را امتحان کنید، حتما از پزشک دستورالعمل‌های قبل و بعد از لیزر را بگیرید.

در هفته‌های منتهی به لیزر، از برنزه کردن پوست و سولار اجتناب کنید و تا حد ممکن از نور خورشید دوری کنید، چرا که این سبب کاهش تاثیر لیزر و افزایش خطر بروز عوارض می‌شود. همچنین حتما تا یک ماه قبل از دیگر روش‌های رفع موهای زائد مثل کندن مو با موچین، بند انداختن و اپیلاسیون دوری کنید.

دو تا سه روز قبل از انجام درمان، ناحیه مدنظر را حتما شیو کنید، لیزر روی موهای در حال رشد جواب می‌دهد و روی موهای  تازه شیو شده و موهای بلندتر از ۶ میلی‌متر کارایی ندارد. اگر پوست حساسی دارید یا تحمل درد شما پایین است، ۲۰ الی ۴۰ دقیقه قبل از لیزر از بی حسی‌های موضعی در ناحیه درمان استفاده کنید.

طول درمان

حتما قبل از درمان توجه کنید که تخت، دسته دستگاه و دیگر وسایل ضد عفونی و استریل شده باشد، همچنین بهتر است که از سری دستگاه مخصوص خود برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوستی استفاده کنید.

در لیزر موهای زائد بانوان در مشهد، ابتدا به شما عینک محافظ داده می‌شود تا در طول درمان به چشمان شما آسیبی نرسد. سپس درجه دستگاه برای پوست شما تست می‌شود، شما باید هنگام لیزر نوعی سوزن سوزن شدن را احساس کنید.

سپس اپراتور با استفاده یک پلی ژل سطح پوست را لیز می‌کند و سپس دستگاه را روی پوست بدن می‌کشد. هر جلسه بسته به ناحیه تحت درمان ممکن است ۲۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول بکشد. اگر طی درمان بوی دود و سوزش مو را احساس کردید، نگران نشوید، این امری طبیعی است؛ اگر میزان درد بیش از حد تحمل شما بود، به اپراتور اطلاع دهید.

بعد از درمان

بعد از لیزر موهای زائد بانوان، ممکن است پوست شما قرمز و متورم شود و همچنین کمی درد یا سوزش برای شما به همراه داشته باشد. می‌توانید پس از درمان از کمپرس سرد برای تسکین درد در ناحیه تحت درمان استفاده کنید.

بعد از انجام درمان، ناحیه پوستی را از نور خورشید طبیعی یا اشعه‌های مصنوعی محافطت کنید و از ضدآفتاب استفاده کنید. از دوش گرفتن و استفاده از اسپری و مام تا ۲۴ ساعت خودداری کنید، همچنین تا حداقل ۱۰ روز پس از درمان از شیو کردن خودداری کنید.

دقت داشته باشید که موثر بودن این روش برای از بین بردن موهای زائد، به دستگاه و دقت متخصص بستگی دارد. ما در کلینیک دکتر سپندار، لیزر موهای زائد بانوان را در مشهد با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و همچنین توسط متخصصان حرفه‌ای انجام میدهیم. ‌می‌توانید قبل از انجام این عمل با شماره 05138705463 تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را از متخصصان کلینیک سپندار بپرسید.

ما در کلینیک سپنداری علاوه بر لیزر موهای زائد برای بانوان، این درمان را برای آقایان هم انجام می‌دهیم. می‌توانید با مراجعه به بخش “لیزر موهای زائد آقایان” اطلاعات بیشتری درباره این درمان کسب کنید.

سوالات متداول

همانطور که ابتدا توضیح دادیم، لیزر موهای زائد یک روش ایمن و بی‌خطر است، اما افراد زیر نمی‌توانند، این روش را انجام دهند:

  • خانم‌های باردار
  • افرادی که از داروهای خاصی مانند داروهای ضد آکنه استفاده می‌کنند.
  • افرادی که تبخال یا زگیل تناسلی دارند و مستعد ابتلا به تبخال هستند.
  • افرادی که اسکارهای کلوئیدی(اسکار برجسته) دارند.
  • افرادی که سرطان پوست داشته یا دارند.
  • افراد با مشکلات هورمونی

این روش اگر در یک کلینیک معتبر انجام شود هیچ عوارضی را به همراه ندارد، در غیر این صورت این روش خطر ابتلا به زگیل و تبخال تناسلی و بیماری‌های عفونتی را به همراه دارد.

قیمت لیزر در مشهد بسته به ناحیه تحت درمان، دستگاه و مرکز لیزری که انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد، بطور کل رنج معمول از ۵۰۰ الی ۲ میلیون تومان متغیر است.

خیر، لیزر موهای زائد تنها به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند و سرطان زا نیست.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']