لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان یکی از بهترین گزینه‌ها برای از بین بردن موهای زائد محسوب می‌شود. این روش می‌تواند نیاز به شیو کردن موهای زائد را از بین ببرد و باعث از بین رفتن دردسرهایی که همراه دارد شود. این روش چندین سال است که بسیار رایج شده‌ است و یکی از روش‌های تضمینی و ایمن است.

در ادامه می‌خواهیم به بررسی مراحل لیزر موهای زائد آقایان بپردازیم و نحوه انجام و نتیجه آن در طی این پروسه را باهم بررسی کنیم.

همچنین می‌توانید ویدیو زیر را برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام این پروسه در کلینیک دکتر سپندار ویدیو‌های زیر را ببینید.

در نظر داشته باشید که این کار را بخاطر حساسیت شدید برای عفونت و بیماری‌های پوستی و ویروس‌های hpv و hsv نزد یک پزشک و در کلینیک حتما انجام دهید.

لیزر موهای زائد آقایان چگونه کار می‌کند؟

همانطور که از اسم آن معلوم است، از بین بردن موهای زائد با استفاده از فناوری نور و پرتو لیزر اتفاق می‌افتد. این لیزرها پالس‌هایی از انرژی نور را به پوست منتشر می‌کنند تا ریشه و فولیکول‌های مو را هدف قرار دهند.

هنگامی که ریشه و فولیکول‌ها از بین می‌روند، مو دیگر نمی‌تواند رشد کند و در نتیجه باعث کاهش دائمی مو می‌شود.

بسته به اندازه ناحیه، اکثر مراجعین برای گرفتن بهترین نتایج به چندین جلسه ( ۸ الی ۱۳) لیزر نیاز دارند.

در واقع این موضوع به این دلیل است که مو با رشد، سه مرحله مختلف را طی می‌کند. لیزر فقط روی موهایی که در مرحله رشد هستند تاثیر می گذارد. موها همیشه در فازهای مختلفی هستند، به همین دلیل برای اینکه لیزر موهای زائد آقایان موثر باشد، مو باید  در مرحله رشد فعال باشد.

چه نواحی از بدن را می‌توان لیزر کرد؟

لیزر موهای زائد را می‌توان برای هر قسمتی از بدن به جز پلک‌ها انجام داد.

برخی از نواحی رایج برای لیزر موهای زائد آقایان عبارتند از :

  1. پشت و شانه ها
  2. خط ریش و گردن
  3. سینه و شکم
  4. دست و پاها
  5. صورت یا سر
  6. پایین تنه و نواحی تناسلی

سوالات متداول درباره لیزر موهای زائد آقایان

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

واکنش بدن هر فردی به لیزر متفاوت است. برخی از افراد نتایج دائمی را مشاهده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر فقط کاهش موقت رشد مو را مشاهده خواهند کرد.

لیزر برای افرادی با پوست روشن و موهای تیره موثرتر است نسبت به باقی افراد. از بین بردن رشد مو در افرادی که پوست روشن و موهای روشنی دارند و همچنین افرادی با رنگ پوست تیره و موهای تیره می‌تواند خیلی چالش برانگیز باشد.

پس از اتمام جلسات لیزر، برخی از افراد شاهد ریزش دائمی مو خواهند بود و ممکن است برخی افراد نیاز داشته باشند تا یک یا دو سال دیگر را برای انجام پروسه لیزر به کلینیک‌ مراجعه کنند.

البته به طور کل برای گرفتن نتایجی بهتر با توصیه دکتر خود٬ باید هر چند ماه بعد از اتمام جلسات برای شارژ مجدد به کلینیک مراجعه کنید.

قبل از لیزر موهای زائد چه باید کرد؟

اگر آماده به انجام لیزر موهای زائد خود هستید، بهتر است پروسه انجام لیزر را با مشورت با یک متخصص خبره و دارای مجوز شروع کنید.

در طول مشاوره اولیه، اپراتور لیزر به شما توضیح می‌دهد که این روش شامل چه مواردی می‌شود. سپس او ناحیه بدن شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و تخمین میزند که به چند جلسه نیاز دارید.

همانطور که گفتیم، تعداد جلسات مورد نیاز به اندازه ناحیه و نوع پوست شما بستگی دارد. برای مثال، برای از بین بردن موهای پشت، به دلیل بزرگی ناحیه به زمان بیشتری نسبت به موهای صورت نیاز دارید.

آیا لیزر موهای زائد آقایان درد دارد؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که در طی جلسات مشاوره پرسیده می‌شود این مورد است که “آیا لیزر درد دارد؟”. درواقع درد لیزر موهای زائد بسیار کم در حد یک احساس سوزن سوزن شدن است.

پس می‌توانید به راحتی و بدون ترس پروسه لیزر موهای زائد ب=را انجام دهید و موهای زائد بدن خود را از بین ببرید.

امیدواریم این موارد راهنماهای خوبی برای شما باشد و به سوال‌های شما پاسخ داده باشد. همچنین اگر شما خانوم هستید در صفحه لیزر موهای زائد بانوان می‌توانید مطالب مرتبط تری پیدا کنید.

ما در کلینیک دکتر سپندار پروسه لیزر موهای زائد آقایان را با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه‌ها برای شما انجام می‌دهیم.

می‌توانید قبل از انجام این پروسه به صورت رایگان از مشاوران ما کمک بگیرید و دیگر سوالات خود را از آنها بپرسید.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']