لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت است که برای آقایانی که به سلامت و بهداشت خود اهمیت می‌دهند یا از شیو کردن مداوم خسته شده‌اند، یک گزینه عالی است. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید لیزر موهای زائد را در یکی از مراکز مشهد انجام دهید، بهتر است نزد بهترین متخصصین و با جدیدترین دستگاه‌‌ها آن را انجام دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه شما می‌توانید لیزر موهای زائد را در کلینیک دکتر سپندار انجام دهید، برای گرفتن نوبت تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد آقایان یکی از بهترین گزینه‌ها برای از بین بردن موهای زائد محسوب می‌شود. این روش یکی از روش‌های ایمن و دائمی برای از بین بردن موهای زائد است که خیلی از آقایان از آنها ناراضی هستند.

شما در صورتی که این روش را در یک مرکز لیزر تایید شده یا کلینیک انجام دهید، می‌توانید نتایجی عالی را در کنار کمترین عوارض تجربه کنید. شما در این ویدیو می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره لیزر موهای زائد آقایان در کلینیک ما پیدا کنید.

کاربردها

  • دفع دائمی موهای زائد
  • از بین بردن موهای زیر پوستی
  • درمان پوست مرغی
  • جلوگیری از رشد مجدد مو
  • افزایش لطافت و نرمی پوست
  • کمک به سلامت پوست
  • کمک به کاهش تیرگی پوست
  • جلوگیری از برون ریزی بعد از شیو یا اپلاسیون
  • بهبود بهداشت فردی

ماندگاری:

دائمی

تعداد جلسات:

۸ تا ۱۳ جلسه

مدت زمان:

۲۰ الی ۶۰ دقیقه

هزینه:

۵۰۰ الی ۲ میلیون

ماندگاری:

دائمی

تعداد جلسات:

۸ تا ۱۳ جلسه

هزینه:

۵۰۰ الی ۲ میلیون

مدت زمان:

۲۰ الی ۶۰ دقیقه

گالری عکس

پروسه لیزر موهای زائد آقایان

قبل از توضیح پروسه لیزر بیایید بیشتر با خود لیزر کردن و اینکه برای چه نواحی می‌توان از آن استفاده کرد صحبت کنیم.

لیزر موهای زائد آقایان چگونه کار می‌کند؟

همانطور که از اسم آن معلوم است، از بین بردن موهای زائد با استفاده از فناوری نور و پرتو لیزر اتفاق می‌افتد. این لیزرها پالس‌هایی از انرژی نور را به پوست منتشر می‌کنند تا ریشه و فولیکول‌های مو را هدف قرار دهند.

هنگامی که ریشه و فولیکول‌ها از بین می‌روند، مو دیگر نمی‌تواند رشد کند و در نتیجه باعث کاهش دائمی مو می‌شود.

چه نواحی از بدن را می‌توان لیزر کرد؟

لیزر موهای زائد آقایان را می‌توان برای هر قسمتی از بدن به جز پلک‌ها انجام داد. برخی از نواحی رایج برای لیزر عبارتند از :

  1. پشت و شانه‌ها
  2. خط ریش و گردن
  3. سینه و شکم
  4. دست و پاها
  5. صورت یا پیشانی
  6. پایین تنه و ناحیه تناسلی و مایو آقایان

قبل از لیزر موهای زائد چه باید کرد؟

قبل از لیزر موهای زائد بهتر است حتما با یک متخصص پوست برای انتخاب دستگاه مناسب پوست خود مشورت کنید. در طول مشاوره اولیه، اپراتور لیزر به شما توضیح می‌دهد که این روش شامل چه مواردی می‌شود. سپس او ناحیه بدن شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و تخمین می‌زند که به چند جلسه نیاز دارید.

همانطور که گفتیم، تعداد جلسات مورد نیاز به اندازه ناحیه و نوع پوست شما بستگی دارد. برای مثال، برای از بین بردن موهای پشت، به دلیل بزرگی ناحیه به زمان بیشتری نسبت به موهای صورت نیاز دارید.

اگر بار اولی است که لیزر می‌کنید، حتما دستورالعمل‌های قبل و بعد لیزر را از پزشک بپرسید. در هفته‌های منتهی به لیزر، از برنزه کردن پوست، سولار و نور خورشید دوری کنید، همچنین حتما تا یک ماه قبل از دیگر روش‌های رفع موهای زائد مثل کندن مو با موچین، بند انداختن و اپیلاسیون دوری کنید.

دو تا سه روز قبل از انجام درمان، ناحیه مدنظر را حتما شیو کنید، لیزر روی موهای در حال رشد جواب می‌دهد و روی موهای تازه شیو شده و موهای بلندتر از ۶ میلی‌متر کارایی ندارد. اگر پوست حساسی دارید یا تحمل درد شما پایین است، ۲۰ الی ۴۰ دقیقه قبل از لیزر از بی حسی‌های موضعی در ناحیه درمان استفاده کنید.

لیزر موهای زائد آقایان چگونه است؟

جلسه لیزر آقایان تا حد زیادی کاملا شبیه لیزر موهای زائد بانوان است. ابتدا به شما عینک محافظ داده می‌شود و سپس درجه دستگاه برای پوست شما تست می‌شود، شما باید هنگام لیزر نوعی سوزن سوزن شدن را احساس کنید.

پس از تست درجه، اپراتور با استفاده یک پلی ژل سطح پوست شما را لیز می‌کند و سپس دستگاه را روی پوست بدن می‌کشد. هر جلسه بسته به ناحیه تحت درمان ممکن است ۲۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول بکشد. اگر طی درمان بوی دود و سوزش مو را احساس کردید، نگران نشوید، این امری طبیعی است؛ اگر میزان درد بیش از حد تحمل شما بود، به اپراتور اطلاع دهید.

حتما قبل از درمان توجه کنید که تخت، دسته دستگاه و دیگر وسایل ضد عفونی و استریل شده باشد، همچنین بهتر است که از سری مخصوص خود برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوستی استفاده کنید.

بعد از لیزر

بعد از لیزر شما می‌توانید به راحتی به خانه یا سرکار خود بروید، اما باید یک سری از دستورالعمل‌ها را رعایت کنید:

بعد از انجام درمان، ناحیه پوستی را از نور خورشید طبیعی یا اشعه‌های مصنوعی محافطت کنید و از ضدآفتاب استفاده کنید. از دوش گرفتن و استفاده از اسپری و مام تا ۲۴ ساعت خودداری کنید، همچنین تا حداقل ۱۰ روز پس از درمان از شیو کردن خودداری کنید.

دقت داشته باشید که موثر بودن این روش برای از بین بردن موهای زائد، به دستگاه و دقت متخصص بستگی دارد. ما در کلینیک دکتر سپندار، لیزر موهای زائد آقایان را در مشهد با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و همچنین توسط متخصصان حرفه‌ای انجام میدهیم. ‌می‌توانید قبل از انجام این عمل با شماره 05138705463 تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را از متخصصان کلینیک سپندار بپرسید.

سوالات متداول

لیزر مایو آقایان شامل ناحیه تناسلی می‌شود که با کمک آن می‌توان موهای زائد بیضه‌ها، ناحیه بالای آلت تناسلی و خط باسن را از بین برد که در بهداشت و کاهش تعریق در این ناحیه نیز موثر است.

عوارض لیزر موهای زائد مردان شامل یک سری عوارض جانبی مانند: خارش، قرمزی، تورم، پوسته پوسته شدن و سوزش موقت می‌باشد. البته اگر این روش در کلینیکی معتبر انجام نشود خطر انتفال بیماری‌های پوستی و عفونتی وجود دارد.

اما دیگر خطرات مانند ناباروری، کاهش توان جنسی، سرطان و… شایعاتی هستند که درباره این روش گفته می‌شوند.

قیمت لیزر کل بدن آقایان معمولا بسته به دستگاه و کلینیکی که انتخاب می‌کنید متفاوت است اما رنج معمول در مشهد بین 450 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']