نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده‌ اند چگونه است؟

فهرست مطالب

هایفوتراپی یکی از روش‌های جدید و محبوب برای جوانسازی پوست صورت و درمان مشکلاتی مانند سرطان است، در نتیجه خیلی از افراد درباره نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند کنجکاو هستند. شما نیز اگر دوست دارید این روش را امتحان کنید، در این مطلب می‌توانید نظرات افراد درباره این روش را بخوانید و بهتر تصمیم بگیرید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک روش کم تهاجمی است که در ان با استفاده از پرتوهای اولتراسوند به سلول‌های صورت آسیب می رسانند تا تولید کلاژن افزایش یابد و پوست کشیده شود. درباره این روش در مقاله هایفوتراپی چیست؟ بیشتر بخوانید.

مزایا و کاربردهای این روش

عکس قبل و بعد یک خانوم که هایفو صورت انجام داده است.

در نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند، معمولا مزایا و کاربردهای این روش، بسیار حائز اهمیت قرار گرفته است. این روش که در ایران نیز به شدت محبوب شده معمولا برای لیفت و کشیدگی صورت به جای جراحی فیس لیفت انجام می‌شود. این روش با کمک پرتوهای اولتراسوند متمرکز سلول‌های خاصی از بافت را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بسیار دقیق عمل می کند.

برخی از کاربردهای این روش شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. درمان توده‌های سرطانی
  2. کاهش درد‌های متاستاتیک رشد استخوان
  3. درمان لرزش دست
  4. درمان فیبروئید رحم
  5. کاهش چین و چروک
  6. افزایش تولید کلاژن
  7. لیفت و کشیدگی صورت

معایب هایفوتراپی

معمولا در نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند برخی از معایب نیز مشاهده می‌شود که برخی آنها را بصورت جدی تر و برخی بصورت خفیف تجربه کرده‌اند.

بیشترین گلایه افراد نسبت به این درمان، درد ناشی از انجام آن است. در این روش چون درجه پرتوهای اولتراسوند بالاست، گرمایی در بافت تولید می‌شود که عصب‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب می‌شود درد و سوزش شدیدی احساس شود. بطور کلی برخی از معایبی که افراد به آنها اشاره کرده‌اند شامل موارد زیر می‌شود:

  1. نتایج و تاثیرات کم
  2. درد
  3. احساس گرفتگی
  4. عدم تقارن
  5. سوختگی

هایفو نسبت به روش‌های دیگر جوانسازی پوست صورت نتایج خفیف‌تری دارد و برای افراد جوان مناسب نیست، به علاوه این روش مانند هر روش زیبایی دیگر طبیعی است که با درد و کمی احساس گرفتگی همراه باشد، اما مواردی مانند عدم تقارن و سوختگی پوست معمول نیستند.

اگر این روش در کلینیکی آموزش دیده، توسط متخصصی با تجربه انجام شود، مشکلاتی این چنینی رخ نخواهند داد، همچنین بسیار مهم است که قبل از انجام هایفو یا هر روش دیگر پزشکی، با یک متخصص صحبت کنید و  با توجه با اهداف و شرایط خود مشورت بگیرید. برای رزرو وقت مشاوره با شماره 05138705463 را بگیرید.

خب حال بیایید بطور دقیق ‌تر نظرات درباره هایفو را بررسی کنیم.

نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند

طبق نظرسنجی‌های انجام شده تقریبا بیش از ۵۰ درصد افرادی که هایفوتراپی را انجام داده‌اند این روش را دوباره امتحان خواهند کرد. اما برخی از افراد نیز درباره این روش احساس خوبی نداشتند. شما می‌تواند نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده‌اند را یا عکس‌های آنها را در سایت realself مشاهده کنید.

نظرات پزشکان درباره هایفو

طبق گفته پزشکان این روش، یک راه کم تهاجمی و ایمن برای درمان مشکلاتی مانند سرطان و پیری پوست است. این روش نسبت به دیگر روش‌ها مانند شیمی درمانی یا جراحی لیفت صورت، بسیار کم هزینه‌تر است و اگر به درستی نزد یک متخصص انجام شود، می‌تواند نتایجی عالی به همراه داشته باشد.

بطور کلی ما به عنوان یک کلینیک پوست و مو این روش را تنها برای کسانی پیشنهاد می‌کنیم که واجد شرایط آن باشند. همچنین بسیار مهم است که این روش را در یک کلینیک و نزد پزشک انجام دهید و مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از بروز عوارض انجام دهید.

شما نیز اگر این روش را انجام داده‌اید، لطفا نظرات خود را درباره این درمان با ما در میان بگذارید تا به دیگران در تصمیم گرفتن برای انجام هایفوتراپی کمک کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، اگر سوالی درباره این روش دارید با شماره 05138705463 را بگیرید.

اشتراک‌گذاری
نقد و بررسی

دیدگاه خود را بنویسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا