نظر کاربران در مورد بوتاکس چیست؟

فهرست مطالب

نظر کاربران در مورد بوتاکس یکی از فاکتور های مهم افراد در تصمیم به انجام این روش زیبایی است، به همین علت ما تصمیم گرفتیم تا از کسانی که بوتاکس انجام دادند، نظرشان را بپرسیم و آن را با شما به اشتراک بزاریم. در نتیجه اگر شما هم می‌خواهید بدانید نظرات کسانی که بوتاکس کرده‌ اند درباره این روش چیست و عکس‌های قبل و بعد آن را ببینید با ما همراه باشید.

نظر کاربران در مورد بوتاکس چیست؟

طبق نظرسنجی که بین مراجعه کنندگان کلینیک انجام شده می توان گفت اکثر افراد از  تزریق بوتاکس راضی بودند، البته باید در نظر داشت که تجربه هر فرد بسته به نوع پوست، ناحیه درمان، مهارت پزشک و انتظارات فرد میتواند متفاوت باشد.

شما می‌توانید نظر کاربران در مورد بوتاکس را در عکس‌های زیر بخوانید.

حال به مزایا و معایبی که کسانی که بوتاکس کرده اند، به آن اشاره کردند بیشتر بپردازیم.

مزایا و معایب بوتاکس از نظر کسانی که بوتاکس کرده اند

ابتدا برای اینکه بهتر متوجه مزایا و معایب این روش شوید، باید بدانید خود پروسه بوتاکس چگونه انجام می‌شود و برای چه نوع مشکلاتی کاربرد دارد؛ درباره این اطلاعات می‌توانید در مقاله بوتاکس چیست بیشتر بخوانید.

به طور خلاصه در تزریق بوتاکس با کمک سم بوتولینوم برخی از نقاط صورت را  برای کاهش چین و چروک‌های آن و بهبود ظاهر فرد فلج می‌کنند، البته در حال حاضر از این ماده در درمان مشکلات پزشکی مثل میگرن مزمن، تعریق بیش از حد، اسپاسم عضلانی و برخی اختلالات عصبی و همچنین لاغری و کوچک کردن معده نیز استفاده می‌کنند.

اما مزایا و معایب این روش چیست؟

مزایا بوتاکس چیست؟‌‌‌‌

مزایایی که کسانی که بوتاکس کرده اند از گفته اند، عبارتند از:

  1. کاهش چین و چروک: یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزایای بوتاکس، کاهش چین و چروک های صورت، به ویژه در نواحی پیشانی، اطراف چشم ها و بین ابرو ها است.
  2. رفع خطوط اخم: بوتاکس به طور موثر خط های اخم را کاهش میدهد و ظاهر جوان‌تر و شاداب تری را به صورت می بخشد.
  3. درمان بیش از حد تعریق: بوتاکس در درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست و کف پا بسیار موثر است.
  4. کاهش سردرد های میگرنی: برخی مطالعات نشان داده اند که بوتاکس می‌تواند در کاهش شدت و دفعات سردردهای میگرنی موثر باشد.
  5. اثر سریع و ماندگاری: اثر بوتاکس معمولا ظرف چند روز تا چند هفته پس از تزریق قابل مشاهده است و ماندگاری آن بین 3 تا 6 ماه است.
  6. روش سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی: تزریق بوتاکس روشی سرپایی است و نیاز به بیهوشی ندارد.
  7. دوره نقاهت کوتاه: پس از تزریق بوتاکس، افراد می‌توانند بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند و نیازی به استراحت ندارند.
  8. نتایج قابل مشاهده اما طبیعی: طبق نظرات مراجعه کنندگان در مورد بوتاکس، میزان قابل توجهی از نتایج دقیقا پس از انجام قابل مشاهده است، به گفته کاربران این تنایج بسیار طبیعی تر و بهتر از دیگر روش ها یا به طور مثال جراحی لیفت صورت است.

مانند هر روش زیبایی دیگر بوتاکس نیز یکسری معایبی دارد که اگر ندانید و آمادگی آن را نداشته باشید ممکن است تجربه ناخوشایندی را از این عمل داشته باشید.

معایب بوتاکس

معایبی که کسانی که بوتاکس کرده اند به آن اشاره کردند، عبارتند از:

  1. کبودی و تورم در محل تزریق: این از عوارض رایج بوتاکس است و معمولا خفیف است و بعد از چند روز برطرف می‌شود.
  2. سردرد: برخی از افراد پس از تزریق بوتاکس، به خصوص در ناحیه پیشانی دچار سردرد می‌شوند.
  3. عفونت: متاسفانه چون برخی از مناطق بدون رعایت بهداشت و استاندارد‌ها این تزریقات را انجام می‌دهند، در نتیجه احتمال بروز عفونت وجود دارد.
  4. افتادگی پلک یا ابرو: در صورت تزریق نادرست یا دوز بالای بوتاکس، ممکن است عضلات پلک یا ابرو ضعیف شده و باعث افتادگی شوند.
  5. بی حسی یا ضعف عضلانی: این عارضه معمولا موقتی است و بعد از چند هفته برطرف می‌شود.
  6. آلرژی: برخی افراد ممکن است به بوتاکس حساسیت داشته باشند.

حتما از معایبی که دیگران به آنها اشاره کرده‌اند، متوجه شدید که انجام این روش تنها باید در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک انجام شود. شما برای تزریق بوتاکس می‌توانید به کلینیک ما  مراجعه کنید تا با مطمئن ترین مواد این کار را انجام دهید. برای رزرو وقت با شماره 05138705463 تماس بگیرید.

حال با تمام اینها آیا بوتاکس خوبه؟

آیا بوتاکس ارزش امتحان کردن را دارد؟

طبق گزارش وب‌سایت realself از بین 2509 نظر کسانی که بوتاکس کرده اند، ۹۷٪ گفتند که این روش ارزشش را داشته و از نتایج آن راضی بودند. همچنین از میان مراجعه کنندگان کلینیک دکتر سپندار، نظر کاربران در مورد بوتاکس همگی مثبت بوده است.

البته شما می‌توانید گالری عکس‌های قبل و بعد تزریق بوتاکس در کلینیک ما را نیز مشاهده کنید.

عکس‌های قبل و بعد بوتاکس

 

در نهایت، برای اینکه تصمیم بگیرید بوتاکس برای شما مناسب است یا نه، باید حتما با یک پزشک متخصص صحبت کنید و شرایط و انتظارات خود را مورد بحث قرار دهید.

ما در کلینیک دکتر سپندار با حوصله و وقت کافی شرایط شما را در نظر می‌گیریم و بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ شما می‌توانید با شماره 05138705463 تماس بگیرید و وقت خود را برای مشاوره رزرو کنید.

ممنون که تا انتها این مطلب با ما همراه بودید امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

اشتراک‌گذاری
نقد و بررسی

دیدگاه خود را بنویسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا