مردی در حال مشاهده موهای خود در آینه که به هزینه مزوتراپی مو فکر می‌کند.

هزینه مزوتراپی مو در سال 1403 چقدر است؟

فهرست مطالب

هزینه مزوتراپی مو یکی از عواملی است که سبب می‌شود افراد از انجام این درمان دست بکشند. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم در این مطلب درباره عوامل موثر در هزینه مزوتراپی مو، مقایسه آن با سال پیش و دیگر درمان‌ها صحبت کنیم.

پس اگر علاقه مند هستید با ما همراه باشید. اول از همه بیایید هزینه مزوتراپی و عوامل موثر بر آن را بررسی کنید.

هزینه مزوتراپی مو در سال 1403 چقدر است؟

مزوتراپی مو یکی از روش‌های رایج برای درمان ریزش مو و افزایش رشد موهاست، خب معمولا مانند هر روش زیبایی دیگر این روش بر اساس یک سری از فاکتور‌ها، هزینه انجام این روش در جاهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

ما با تحقیق در جاهای مختلف متوجه شدیم که میانگین هزینه مزوتراپی مو در سال ۱۴۰۳ بین 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است، در ادامه درباره دلیل این اختلاف قیمت‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

عوامل موثر بر هزینه مزوتراپی مو

مانند دیگر روش‌ها، مزوتراپی نیز بسته به کلینیک، تخصص پزشک، برند مواد و نیاز هر فرد هزینه متفاوتی دارد. که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم:

1. مکان و کلینیک:

مکانی که شما برای تزریق مزوتراپی مو انتخاب می‌کنید، در هزینه‌ای که باید پرداخت کنید؛ تاثیر بسزایی دارد. بین کلینیک‌های معتبر تا کلینیک‌های کوچک‌تر معمولا تفاوت قیمت قابل مشاهده‌ای وجود دارد، بعلاوه که مکان و محل کلینیک هم تاثیر گذار است.

به عنوان مثال هزینه مزوتراپی در یک کلینیک در زعفرانیه تهران با هزینه مزوتراپی مو در هاشمیه مشهد بسیار متفاوت است.

2. تخصص پزشک:

تخصص پزشک از دیگر فاکتور‌های مهم است، قطعا پزشک شناخته شده و باتجربه‌ای که بیش از ۲۰ سال است در این حوزه دارد فعالیت می‌کند (همانند دکتر الهام سپندار)، با پزشکی که به تازگی فارغ التحصیل شده است؛ دستمزد متفاوتی دریافت می‌کند.

3. برند و نوع مواد کوکتل:

در کوکتل‌های مزوتراپی مو، برندهای شناخته شده‌ای هستند که مواد تشکیل دهنده بهتری دارند، به همین دلیل نیز قیمت بالاتری دارند. ما پیشنهاد می‌کنیم که در هر شرایطی از کوکتل‌هایی با برندهای معتبر استفاده کنید تا نتایجی بهتر بگیرید و از بروز عوارض جانبی احتمالی جلوگیری کنید.

شما می‌توانید مزوتراپی مو را در کلینیک دکتر سپندار با بهترین برندهای کوکتل و توسط پزشکی متخصص دریافت کنید، برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام این درمان در کلینیک ما به صفحه مزوتراپی مراجعه کنید.

4. شرایط هر فرد:

هر فردی بسته به سبک زندگی، ژنتیک و شرایطی که دارد، نیازمند میزان متفاوتی از درمان است؛ در نتیجه ممکن است یک فرد نیاز به تزریق نیم سی سی داشته باشد و دیگری نیاز به تزریق حداقل ۱ سی سی و ۵ جلسه درمان داشته باشد.

معمولا در جلسه مشاوره پزشک با شما درباره این موارد و تعداد جلساتی که نیاز خواهید داشت، صحبت می‌کند و شما می‌توانید شرایط را بسنجید و سپس تصمیم بگیرید.

پس اگر می‌خواهید هزینه مزوتراپی مو را برای خود بسنجید همین حالا با شماره 05138705463 تماس بگیرید و یک وقت مشاوره را رزرو کنید.

خب حال بیایید هزینه این درمان را با دیگر روش‌ها مقایسه کنیم.

مقایسه مزوتراپی مو با دیگر روش‌ها 

مزوتراپی مو یکی از روش‌های محبوب برای درمان ریزش مو و تقویت موهاست که بالاتر توضیح دادیم چه چیزایی در هزینه آن تاثیر دارد. این روش کاربردهای فراوانی دارد که می‌توانید درباره آنها در مقاله درمان مزوتراپی چیست؟ معرفی مزایا و معایب بخوانید.

اما بطور کلی هزینه این روش نسبت به دیگر روش‌های مانند کاشت مو یا درمان دارویی چگونه است؟

خب مزوتراپی نسبت به روشی مانند کاشت مو که تهاجمی است و یک روش جراحی است هزینه بسیار کمتری دارد، اما از آن جهت نسبت به دارو درمانی معمولا هزینه آن بیشتر است (البته روند این درمان سریع‌تر از دارو درمانی است).

هر کدام از این روش‌ها یک سری مزایا و معایب دارند که شما بهتر است با توجه به تمامی جوانب، تصمیم بگیرید که کدام یک را می‌خواهید انجام دهید. البته بطور کل هزینه مزوتراپی مو معمولا مقرون به صرفه است و یکی از دلایل محبوبیت آن، همین موضوع است. 

در ارتباط با این موضوع شما می‌توانید ویدیو مزوتراپی یا prp را در اینستاگرام دکتر سپندار ببینید، روش‌ها را مفایسه کنید.

خب حال بیایید در آخر هزینه مزوتراپی مو را در امسال و پارسال مقایسه کنیم.

هزینه مزوتراپی مو در سال 1402 

خب پارسال تقریبا هزینه هر جلسه مزوتراپی مو بین 300 تومان تا 2 میلیون تومان بوده است که با توجه میزان تورم هزینه آن امسال کمی افزایش داشته است.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد، در صورتی که می‌خواهید قیمت دقیق مزوتراپی مو در مشهد را بدانید، کافیست با شماره 05138705463 تماس بگیرید و یک وقت مشاوره را رزرو کنید.

اشتراک‌گذاری
نقد و بررسی

دیدگاه خود را بنویسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا