فیشیال و پاکسازی پوست

فیشیال و پاکسازی پوست، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های روتین مراقبتی پوستی شما است. فیشال‌های ماهیانه به شما کمک می‌کند، نیازهای پوست خود را برطرف کنید و پوستی سالم، جوان‌ و زیباتر داشته باشید. اگر تصمیم به اضافه کردن این گزینه به روتین خود گرفته‌اید، بهتر است نزد بهترین متخصصین آن را انجام دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه شما می‌توانید قبل از فیشال از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

فیشیال و پاکسازی پوست یکی از بهترین روش‌های غیر جراحی برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی همچون: لک و تیرگی٬ چین و چروک٬ جوش٬ منافذ باز، دهیدراته شدن پوست و … است. در این روش با استفاده از محصولات مختلف پوستی و برخی از دستگاه‌های خاص نیاز پوست شما را برطرف می‌کنند.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را برای آشنایی با روند انجام فیشیال و پاکسازی پوست در کلینیک دکتر سپندار ببینید.

کاربردها

  • کوچک کردن منافذ
  • کنترل چربی پوست
  • پاکسازی پوست
  • آبرسانی پوست
  • کاهش هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره)
  • کاهش چین و چروک
  • کاهش جوش و آکنه
  • متعادل سازی pH پوست

ماندگاری:

۱ ماه

تعداد جلسات:

۱ الی ۲ جلسه

مدت زمان:

بین ۴۵ الی ۹۰ دقیقه

هزینه:

بین ۶۰۰ الی ۲ میلیون

ماندگاری:

۱ ماه

تعداد جلسات:

۱ الی ۲ جلسه

هزینه:

۶۰۰ تا ۲ میلیون

مدت زمان:

بین ۴۵ الی ۹۰ دقیقه

گالری عکس

پروسه فیشال و پاکسازی

جلسه مشاوره

فشیال و پاکسازی یک درمان غیر تهاجمی پوست است که شامل پاکسازی، آبرسانی، لایه‌برداری و سایر عناصری است که بر اساس نوع و نیازهای پوست شما سفارشی‌سازی می‌شوند. فیشال‌ها توسط متخصصان دارای مجوز مراقبت از پوست مانند پزشک متخصص پوست یا بیوتی تراپیست انجام می‌شود و هدف آنها موارد زیر است:
  1. مشکلات پوست خود را برطرف کنید.
  2. سلامت کلی پوست خود را ارتقاء دهید.
  3. تجربه‌ای آرامش‌بخش برای شما باشد.
در نتیجه قبل از فیشال نیاز است که با یک متخصص پوست صحبت کنید، در این جلسه پزشک پوست شما را معاینه می‌کند تا نوع پوست و مشکل شما بطور دقیق شناخته شود و بهترین نوع فیشال به شما پیشنهاد شود.

جلسه فیشال و پاکسازی پوست چگونه است؟

انواع مختلفی از فیشیال وجود دارند که هر کدام بر اساس هدفی که دنبال می‌کنند، پروسه متفاوتی دارند؛ با این حال اغلب فیشال‌ها یک روند ثابت را دنبال می‌کنند که شامل موارد زیر است:
  1. پاک کردن آرایش، آلودگی از صورت
  2. لایه برداری برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست از سطح پوست شما
  3. درمان لازم برای مشکل شما (این مرحله می‌تواند شامل: سرم‌های مراقبتی، انواع ماسک، کربوکسی‌تراپی، میکرودرم، نور تراپی و غیره باشد.)
  4. آبرسانی پوست و حفظ رطوبت و لطافت پوست با کمک مرطوب کننده‌ها
  5. ماساژ سبک صورت و گردن
  6. توصیه‌های کلی برای سلامت پوست شما و چیدن روتین پوستی
این جلسات همچنین ممکن است شامل مراحلی مانند موارد زیر باشند:
  1. استفاده از دستگاه‌های بخور برای باز کردن منافذ پوست و نرم کردن پوست
  2. استخراج جوش های سر سیاه یا سرسفید.

پس از فیشال صورت چه باید کرد؟

پس از فیشال مهم است که تا مدتی صورت خود را نشویید و از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید. بطور کلی بعد از فیشال شما نیازی به استراحت ندارید و می‌توانید به روتین روزانه خود برگردید، اما بهتر است پوست خود را از اشعه‌های خورشید محافظت کنید.

هر چند وقت یک بار باید فیشال و پاکسازی پوست را انجام دهید؟

تعداد دفعات فیشال شما بستگی به نوع مشکلات پوستی شما دارد. بطور کل متخصصان پیشنهاد می‌کنند بین هر ۴ تا ۶ هفته فیشال را انجام دهید.همچنین مهم است که در بین هر دو جلسه از پوست خود مراقبت کنید تا بتوانید نتایج خود را حفظ کرده و به بهبود سلامت پوست خود ادامه دهید. پس از انجام فیشال، متخصص زیبایی به شما توصیه هایی برای مراقبت از پوست ارائه می‌دهد تا به شما در درک بهتر نیازهای پوست و نحوه مراقبت از آن کمک کند.

سوالات متداول

فیشال صورت به جلساتی گفته می‌شود که در آن یک متخصص پوست با توجه به نیازهای پوست شما درمان‌هایی را از پاکسازی و لایه برداری تا آبرسانی را برای پوست شما انجام می‌دهد.
فیشال صورت اگر به صورت اصولی انجام شود، عوارضی به دنبال ندارد و تنها ممکن است بعد از انجام فیشال کمی حساسیت و تحریک پذیری بیشتر در پوست خود احساس و التهاب و جوش را به مدتی تجربه کنید.
طبق نطرسنجی‌ها اکثریت پس از فیشال احساس خوبی داشته‌اند و پوستی سالم‌تر را تجربه کرده‌اند، البته اکثریت از التهاب‌های بعد از فیشال ناراضی هستند.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']