لاغری موضعی با دستگاه LPG

لاغری موضعی با دستگاه LPG یکی از روش‌های معتبر برای از بین بردن سلولیت و چربی است که در کنار رژيم غذایی سالم و ورزش می‌تواند ظاهر شما را زیر و رو کند. اگر شما نیز از چاقی خسته شده‌اید و تصمیم گرفته‌اید این دستگاه را امتحان کنید، بهتر است نزد بهترین متخصصین آن را انجام دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه شما می‌توانید قبل از انجام این روش از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

سلولیت و چاقی یکی از معضلاتی است که خیلی از افراد با آن سر و کله می‌زنند. این مشکل باعث کاهش اعتماد به نفس و عامل خطر دیگر بیماری‌هاست. راه‌های مختلفی برای از بین بردن بافت‌های چربی وجود دارد که برخی سخت، برخی خطرناک و برخی استاندارد هستند، که یکی از بهترین روش‌ها، لاغری موضعی با دستگاه LPG است.

لاغری موضعی با دستگاه LPG یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن بافت‌های چربی اضافی و سلولیت است که می‌تواند تاثیراتی بی‌نظیر در ظاهر شما بگذارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو زیر را در رابطه با لاغری مشاهده کنید.

کاربردها

  • کاهش سلولیت
  • افزایش جریان لنفاوی
  • تحریک تولید کلاژن
  • کانتورینگ
  • لیفت پوست
  •  تسکین عضلات آسیب دیده
  • تخلیه لنفاوی دستی
  • جوانسازی پوست

ماندگاری:

بیش از ۶ ماه

تعداد جلسات:

حداقل ۳ جلسه

مدت زمان:

۳۰ الی ۴۵ دقیقه

هزینه:

تماس بگیرید

ماندگاری:

بیش از ۶ ماه

تعداد جلسات:

حداقل ۳ جلسه

هزینه:

تماس بگیرید

مدت زمان:

۳۰ الی ۴۵ دقیقه

گالری عکس

پروسه لاغری موضعی با دستگاه LPG

دستگاه LPG یک فناوری پیشرفته است که معمولا برای از بین بردن سلولیت‌های نامطلوب استفاده می‌شود. این روش به عنوان یک روش نوین برای کنترل و کاهش وزن شناخته می‌شود.

سلولیت با افزایش سلول‌های چربی در بدن بوجود می‌آید و گودی‌های توده‌ای شکلی روی پوست به ویژه ران‌ها، باسن و کمر بوجود می‌آورد. از بین بردن سلولیت به  صورت طبیعی کاری سخت و دشوار است، به همین دلیل این مشکل نیاز به درمان موثری مانند لاغری موضعی با دستگاه LPG دارد.

این روش می‌تواند سلولیت‌ها را از بین ببرد و روی چربی بدن تاثیر بگذارد و علاوه بر این تجربه‌ای آرامش بخش را برای افراد بوجود آورد. همچنین این روش می‌تواند به بهبود جریان خون و خلاص شدن از شر مایعات اضافی بدن کمک کند.

شما برای دریافت این درمان ابتدا نیاز به یک جلسه مشاوره خواهید داشت.

جلسه مشاوره

در جلسه مشاوره پزشک شما را معاینه می‌کند و وزن شما را می‌گیرد، از شما درباره سابقه بیماری، رژیم غذایی و سبک زندگی‌تان می‌پرسد. پس از گرفتن اطلاعات مورد نیاز پزشک، شما را با پروسه لاغری موضعی با دستگاه LPG آشنا می‌کند و درباره اهداف، نتایج و بایدها و نباید ها صحبت می‌کند. در صورت توافق یک نوبت برای شما گرفته می‌شود.

لاغری موضعی با دستگاه LPG چگونه کار می‌کند؟

لاغری موضعی با دستگاه LPG شامل یک ماساژ درمانی بدن است که به طور موثر سلولیت و توده‌های چربی را هدف قرار می‌دهد. این روش، یک درمان غیر تهاجمی است و نیازی به جراحی ندارد، همچنین گفته می‌شود که این روش درمانی باعث ایجاد ناراحتی و دردی برای شما نمی‌شود.

 دستگاه LPG شامل مکش خلاء و غلتک‌هایی است که بدن شما را ورز می‌دهد و سبب تقویت بافت همبند می‌شود و رسوبات چربی را تجزیه می‌کند.

پس از درمان، باید آنقدر احساس راحتی کنید که بتوانید به فعالیت های عادی خود در روز برسید. نیازی به آسان گرفتن یا اجتناب از فعالیت بدنی نیست. با این حال، باید مراقب باشید که به خوبی هیدراته بمانید و به اندازه آب بنوشید، این به شما کمک می‌کند تا از درد و کبودی غیر ضروری جلوگیری کنید، همچنین به سیستم لنفاوی شما اجازه می دهد تا به درستی تخلیه شود.

لاغری موضعی با دستگاه LPG نیازی به مراقبت‌های خاصی ندارد، فقط به یاد داشته باشید که این یک رویکرد جامع است و با ترکیبی از یک رژیم غذایی متعادل بهترین عملکرد را دارد. علاوه بر این، با پیشرفت جلسات، بهتر است که قند یا نان کمتری را مصرف کنید، و میزان میان وعده‌های خود را کاهش دهید تا نتایج بهتری بگیرید. 

سوالات متداول

بله، این روش درمانی به عنوان یکی از بی‌خطرترین روش‌های کاهش وزن شناخته می‌شود. علاوه بر کاهش وزن این روش باعث ایجاد مزایای پزشکی می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • این روش باعث بهبود جریان لنفاوی می‌شود که باعث بهبود عملکرد بهینه پاسخ‌های ایمنی عمومی و خاص در بدن ما می‌شود.
  • این روش درمانی به کاهش دردهای عضلانی کمک می‌کند و همچنین باعث از بین رفتن اسپاسم عضلانی می‌شود.
  • کاهش وزن موضعی با دستگاه LPG باعث بهبود گردش خون در بدن می‌شود.

عوارض جانبی LPG بسیار کم است. هنگامی که عوارض جانبی رخ می‌دهد، معمولاً خفیف و زودگذر هستند. پس از درمان، ممکن است تجربه کنید:

  • کبودی موضعی
  • درد خفیف
  • قرمزی موقت در ناحیه تحت درمان

لازم نیست نگران عفونت یا خونریزی بعد از درمان باشید، زیرا LPG شامل هیچ نوع ابزار تیز نیست. شما می توانید با اجتناب از مصرف الکل حداقل چند روز قبل از درمان، عوارض جانبی خفیف را به حداقل برسانید. همچنین باید در روزهای منتهی به درمان، مصرف داروهای رقیق کننده خون (به تایید پزشکتان) را متوقف کنید.

در نهایت، قبل و بعد از درمان مقدار زیادی آب بنوشید تا تخلیه لنفاوی تسهیل شود.

قیمت هر جلسه ال پی چی برای لاغری، بسته به کلینیک، تخصص فرد و ناحیه تحت درمان متفاوت است. برای گرفتن قیمت دقیق با شماره 05138705463 تماس بگیرید.

اکثر پزشکان حداقل ۳ جلسه تا نهایت ۲۰ جلسه درمانی را توصیه می‌کنند. معمولاً بیماران تا زمانی که تعداد جلسات را به پایان برسانند، در هفته ۲ بار باید به کلینیک مراجعه کنند. پزشک شما همچنین ممکن است جلسات شارژ ماهانه را پس از درمان‌های اولیه توصیه کند، این به شما کمک می کنند تا نتایج خود را حفظ کنید.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']