لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ از متد‌های کاربردی برای جوانسازی و کشیده شدن، ماهیچه‌های افتاده صورت است. اگر شما هم تصمیم به انجام لیفت صورت با نخ را گرفته‌اید، بهتر است نزد بهترین متخصصین آن را انجام دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه شما می‌توانید قبل از انجام روش از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

لیفت صورت با نخ یک روش غیر جراحی است که افتادگی و شل شدگی پوست را لیفت و تولید کلاژن را تحریک می‌کند؛ در این متد جوانسازی، پزشک متخصص با استفاده از نخ‌های لیفتینگ، پوست شما را می‌کشند تا شل شدگی‌ها و چین و چروک ها از بین بروند؛ همچنین این نخ‌ها سلول‌های پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند و روند پیری پوست را کاهش دهند.

در این ویدیو می‌توانید نحوه انجام لیفت صورت با نخ در کلینیک پوست و مو دکتر سپندار را ببینید و توضیحات ایشان درباره این روش را گوش دهید.

کاربردها

  • لیفت چشم گربه‌ای یا روباهی
  • لیفت ابرو
  • لیفت بینی
  • لیفت گردن و از بین بردن غبغب
  • تحریک کلاژن سازی
  • جوانسازی
  • رفع چین و چروک و افتادگی

ماندگاری:

۱ تا ۳ سال

تعداد جلسات:

۱ جلسه

مدت زمان:

تقریبا ۱ ساعت

هزینه:

بین ۲ تا ۱۲ میلیون

ماندگاری:

۱ تا ۳ سال

تعداد جلسات:

۱ جلسه

هزینه:

بین ۲ تا ۱۲ میلیون

مدت زمان:

تقریبا ۱ ساعت

گالری عکس

پروسه لیفت صورت با نخ

جلسه مشاوره

در این جلسه شما با یک پزشک متخصص، ابتدا مشکل و نتیجه‌ای که به دنبال آن هستید را مورد بحث قرار می‌دهید، سپس پزشک شما را معاینه می‌کند و بررسی می‌کند که کدام روش بهترین نتیجه را به شما خواهد داد.معمولا پزشکان در کنار لیفت صورت با نخ از روش‌های دیگری نیز استفاده می‌کنند تا نتایج را به بهترین حالت ممکن برسانند؛ بنابراین در جلسه مشاوره، پزشک ممکن است به شما پیشنهاد کربوکسی تراپی، تزریقات جوانسازی و یا میکرودرم را دهد.مهم است که شما در این جلسه به پزشک خود درباره شرایط سلامتی، داروهایی که مصرف می‌کنید، بیماری خاص یا حساسیت های خود بگویید تا پزشک مطمئن شود؛ شما کاندید مناسب این روش هستید.

در طول لیفت صورت با نخ چه اتفاقی می‌افتد؟

قبل از انجام لیفتینگ نخ، ابتدا پزشک با شما درباره روند درمان صحبت خواهد کرد و درباره عوارض احتمالی و مراقبت‌های لازم توضیح می دهد. سپس دستیار پزشک یا پرستار با کمک کرم‌های موضعی، ناحیه تحت درمان را بی حس می‌کنند، معمولا بی حس شدن پوست بین ۲۰ الی ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.پس از بی حسی، پزشک به کمک سوزن‌های نازک کانولا، نخ‌های لیفتینگ پزشکی را از نقاط مختلف به زیر پوست شما وارد می‌کند و حالت کشیدگی به پوست افتاده می‌دهد. معمولا این روند بین ۴۰ الی ۱ ساعت طول می‌کشد.پس از اتمام کار پزشک شما نیازی به بستری نخواهید داشت و می‌توانید به خانه برگردید.

بعد از لیفت صورت با نخ چه اتفاقی می‌افتد؟

شما ممکن است بعد از اتمام درمان، کبودی و تورم را در اطراف ناحیه مشاهده کنید، اما نیازی به نگرانی نیست و شما می‌توانید به راحتی به خانه برگردید. البته پزشک شما درباره مراقبت‌هایی که لازم است انجام دهید به شما توضیح خواهد داد و ممکن است برای شما آنتی‌بیوتیک و مسکن تجویز کند.

مراقبت‌های لازم بعد از لیفت با نخ

  1.  برای کاهش کبودی و تورم از کمپرس سرد به مدت ۵ بار در روز استفاده کنید.
  2. به مدت 24 ساعت از شستن صورت خودداری کنید.
  3. برای چند روز از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.
  4. به مدت ۱ هفته از تماس ناحیه تحت درمان و ماساژ صورت خودداری کنید.
  5. به مدت ۱ هفته به پشت دراز بکشید.
  6. برای جلوگیری از عفونت آنتی بیوتیک تجویز شده را مصرف کنید.
شما می‌توانید در مقاله مراقبت‌ های بعد از لیفت با نخ چگونه است؟ درباره این باید و نباید‌ها بیشتر بخوانید.

سوالات متداول

بسته به نوع نخ و ناحیه تحت درمان میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ می‌تواند بین ۱۲ ماه الی ۳ سال باشد.
عوارض لیفت صورت با نخ شامل عوارض جانبی مانند: تورم، کبودی و درد خفیف می‌باشد. درباره دیگر عوارض این روش می توانید در مقاله عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟ بیشتر بخوانید.
۷۶٪ از کاربران از لیفت صورت با نخ راضی بودند که در مقاله نظر کاربران در مورد لیفت با نخ چیست؟ بیشتر بخوانید.
بطور کلی این دو متد جوانسازی کاملا با هم متفاوت هستند، لیفت با نخ برای ایجاد کشیدگی در پوست است و نمی‌تواند مانند تزریق چربی حجم را بازیابی کند. نخ‌های لیفتینگ در کشیدن پوست افتاده و کاهش خطوط و چین و چروک بسیار عالی هستند، با این حال تزریق چربی برای پر کردن خطوط و داشتن صورتی حجیم‌تر مناسب است.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']