از این خانم درباره پرسیدن نظر کاربران در مورد لیفت با نخ پرسیده شده و عکس قبل و بعد او گرفته شده است.

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ چیست؟

فهرست مطالب

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ یکی فاکتور‌های مهم افراد در تصمیم به انجام این روش زیبایی است، در نتیجه ما تصمیم گرفتیم که از کسایی که لیفت با نخ انجام داده‌انداز تجربه‌شان سوال کردیم و در ادامه این نتایج را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با ما همراه شوید.

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ چیست؟

 اسکرین‌شات‌های نظر کاربران در مورد لیفت با نخ که کنار هم قرار گرفته‌اند.

طبق نظرسنجی انجام شده بین مراجعه‌کنندگان کلینیک می‌توان گفت اکثر افراد از لیفت با نخ راضی بوده‌اند؛ البته باید در نظر داشت که تجربه هر کس که لیفت با نخ انجام داده بسته به مشکل یا شرایط پوست، سن، نیاز و خواسته فرد و همچنین پزشکی که به آن مراجعه کرده است متفاوت است.

حال بیایید به مزایا و معایبی که کسانی که لیفت با نخ انجام داده‌اند، به آن اشاره کردند بیشتر بپردازیم. 

مزایا لیفت با نخ چیست؟

ابتدا برای اینکه متوجه بهتر است بدانید خود پروسه لیفت با نخ چگونه است و برای چه نوع مشکلاتی قابل استفاده است؛ درباره این اطلاعات می‌توانید در مقاله لیفت با نخ چگونه است؟ بیشتر بخوانید.

بطور خلاصه افراد برای لیفت و بالا کشیدن برخی از افتادگی‌های صورت و گردن می‌توانند از نخ‌های لیفتینگ پزشکی استفاده کنند که پس از مدتی جذب صورت می‌شوند و علاوه بر نتایج ظاهری به کلاژن سازی پوست نیز کمک می‌کنند.

مزایایی که در نظر کاربران در مورد لیفت با نخ از آن یاد شده‌ است، عبارتند از:

۱. روشی ایمن و غیر تهاجمی

از آنجایی که این یک روش غیر تهاجمی است و در آن از برش، بخیه و بیهوشی استفاده نمی‌شود؛ به مراتب ایمن‌تر از برخی دیگر روش‌ها مثل جراحی فیس لیفت است. در نتیجه دوره نقاهت آن کوتاه‌تر و مراقبت‌های بعد از آن بسیار راحت تر است.

۲. سریع و آسان

انجام لیفت صورت با نخ معمولا بیشتر از ۱ ساعت وقت شما را نمی‌گیرد و با توجه به اینکه بعد از آن نیاز به استراحت ندارید، می‌توانید بقیه روز را به کارهای روزمره خود برسید.

۳. نتایج قابل مشاهده اما طبیعی

عکسهای لیفت صورت با نخ که در کلینیک دکتر الهام سپندار انجام شده است.

طبق نظر کاربران در مورد لیفت با نخ، میزان قابل توجه‌ای از نتایج دقیقا پس از انجام عمل قابل مشاهده است، به گفته افراد اینها نتایجی بسیار طبیعی‌تر از دیگر روش‌ها یا مثلا جراحی لیفت صورت است.

البته باید اضافه کنیم که با جذب نخ و افزایش کلاژن سازی تغییرات پوست ادامه‌دار هستند.

۴. درد کم

این روش از میان دیگر روش‌های جوانسازی پوست صورت درد بسیار کمی را به همراه دارد که البته این موضوع به هنر دست پزشک وابسته است.

۵. ماندگاری و هزینه

ماندگاری لیفت صورت با نخ معمولا بین ۱ تا ۲ سال است که با توجه به هزینه‌ای که برای آن می‌کنید، مقرون به صرفه است.

معایب لیفت صورت با نخ

عکسهای لیفت صورت با نخ که در کلینیک دکتر الهام سپندار انجام شده است.

مانند هر روش زیبایی دیگری لیفت با نخ نیز یکسری معایب دارد که اگر درباره آنها ندانید ممکن است تجربه ناخوشایندی از این عمل داشته باشید.

معایبی که کسانی که لیفت با نخ انجام داده‌اند به آن اشاره کرده‌اند، شامل موارد زیر می‌باشد:

۱. ماندگاری موقت

متاسفانه در مقایسه با جراحی صورت، نتایج لیفت صورت با نخ موقتی هستند و بین ۱ الی ۲ سال دوام دارند؛ در نتیجه اگر بدنبال نتایج دائمی هستید این روش مناسب شما نیست.

۲. عوارض

همانطور که در بالا توضیح دادیم این یک روش غیر تهاجمی و ایمن است، با این حال یکسری عوارض جانبی مانند: تورم، کبودی و سوزش را به همراه دارد. البته اگر شما این روش را نزد فردی غیر متخصص و با موادی نامرغوب انجام دهید، ممکن است عوارض جدی‌تری را تجربه کنید.

درباره این عوارض در مقاله عوارض لیفت صورت با نخ چیست؟ بیشتر بخوانید.

۳. نیاز به مراجعه به کلینیک

گرفتن نتایج خوب از این روش بسته به پزشکی‌ست آن را برای شما انجام می‌دهد، به عنوان مثال اگر این روش را پیش فردی غیر مجرب انجام دهید، ممکن است نتایجی نامتقارن را تجربه کنید؛ پس مهم است که حتما این روش را در کلینیک معتبر انجام دهید.

۴. غیر قابل استفاده برای همه

این روش متاسفانه برای همه افراد مناسب نیست و هر فردی نمی‌تواند از آن استفاده کند.

آیا لیفت با نخ ارزش امتحان کردن را دارد؟

طبق گزارش وب‌سایت realself از بین ۲۲۰ نظر کسانی که لیفت با نخ انجام داده‌اند، ۷۶٪ گفتند که این روش ارزشش را داشته و از نتایج آن راضی بودند. همچنین از میان مراجعه کنندگان کلینیک دکتر سپندار، نظر کاربران در مورد لیفت با نخ همگی مثبت بوده است.

در نهایت، برای اینکه تصمیم بگیرید لیفت با نخ برای شما مناسب است یا خیر، باید حتما با یک پزشک متخصص صحبت کنید و شرایط و انتظارات خود را مورد بحث قرار دهید.

ما در کلینیک دکتر سپندار با حوصله و وقت کافی شرایط شما را در نظر می‌گیریم و بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ شما می‌توانید با شماره 05138705463 تماس بگیرید و وقت خود را برای مشاوره رزرو کنید.

ممنون که تا انتها این مطلب با ما همراه بودید امیدواریم این مطلب برای شما مقید بوده باشد.

اشتراک‌گذاری
نقد و بررسی

دیدگاه خود را بنویسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']