ماساژ درمانی

ماساژ درمانی یک راه عالی برای تسکین درد، آرامش و کاهش تنش است که وقتی توسط یک متخصص در محیطی آرامش بخش انجام شود می‌تواند یک تجربه عالی را برای شما رقم بزند. اگر شما هم تصمیم گرفته‌اید ماساژ درمانی را امتحان کنید، بهتر است نزد بهترین متخصصین آن را انجام دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه شما می‌توانید قبل از انجام این روش از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

ماساژ درمانی از یکی از روش‌های قدیمی برای تسکین درد، کاهش تنش و دردهای عضلانی است که خیلی وقت‌ها خودمان اجراش می‌کنیم. ماساژ معمولی با ماساژی که توسط یک متخصص یا ماسور انجام می‌شود، کاملا متفاوت است.

در ماساژ تراپی از فشارها، حرکات و تکنیک‌های مختلف برای کاهش تنش در عضلات و سایر بافت‌های نرم بدن استفاده می‌شود که آرامش بخش است و هر فردی باید حداقل ماهی یکبار آن را انجام دهد.

شما می‌توانید  این ویدیو را برای آشنایی با کلینیک پوست و مو دکتر سپندار و خدمات ما ببینید.

کاربردها

۱ ساعت

گالری عکس

پروسه ماساژ درمانی

ماساژ درمانی که توسط یک متخصص ماساژ یا ماسور انجام می‌شود، شامل استفاده از فشارها، حرکات و تکنیک‌های مختلف برای دستکاری عضلات و سایر بافت‌های نرم بدن است. ماساژ با هدف کاهش سرعت سیستم عصبی، رهایی از استرس و تنش، تسکین علائم، التیام جراحات و حمایت از سلامتی انجام می‌شود.

پروسه‌های ماساژ درمانی می تواند بر اساس نوع ماساژ می‌تواند متفاوت باشد، در نتیجه در ادامه چندتا از انواع ماساژ رو به شما توضیح داده‌ایم.

انواع ماساژ درمانی

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی یکی ‌از ماساژ درمانی‌های کلاسیک برای استراحت و نرم کردن عضلات است. ماساژ سوئدی معمولاً یک ماساژ کل بدن است که از لمس ملایم استفاده می‌کند. این یک انتخاب خوب برای افرادی است که تازه ماساژ را می‌خواهند امتحان کنند. این می‌تواند به آرامش سیستم عصبی شما کمک کند.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی برای افرادی که خواهان ماساژ فعال‌تری هستند و می‌خواهند درد و استرس را کاهش و از بین ببرند، بهترین است. در ماساژ تایلندی با استفاده از یک سری حرکات شبیه به حرکات کششی یوگا، کل بدن تحت تأثیر قرار می‌گیرد. ماسور شما از کف دست و انگشتان خود برای اعمال فشار محکم به بدن شما استفاده می‌کند. همچنین در موقعیت‌های مختلف بدن شما را می‌کشد یا می‌پیچاند.

ماساژ ورزشکاران

ماساژهای ورزشی برای عضلاتی است که هنگام ورزش یا انجام فعالیت‌های بدنی تکراری آسیب یا ضرب می‌بینند، است. در این روش ماسور با تجربه، برای از بین بردن سفتی عضلانی و رفع آسیب‌های ورزشی عضلات را ماساژ می‌دهد..

ماساژ قبل از زایمان

ماساژهای دوران بارداری برای کمک به آرامش مادران بسیار عالی هستند و می‌توانند به رفع درد‌های ناشی از رشد کودک کمک کنند. ماساژهای قبل از زایمان برای کاهش فشار از روی باسن فوق‌العاده هستند و می‌توانند به تورم در لگن و پاها کمک کنند. همچنین این سبب آرامش مادر می‌شود و کودک نیز از آن سود می‌برد.

بطور کلی با لایف استایل‌های امروزی ما پیشنهاد می‌کنیم حداقل ماهی یکبار ماساژ درمانی را امتحان کنید تا درد کمتری را تجربه کنید و روزهای خوش‌تری را بگذرانید.

سوالات متداول

بله، ماساژ درمانی برای درد مفاصل و بطور کلی سلامت آن مفید است. ماساژ حتی می‌تواند به اشکال مختلف آرتریت به روش‌های خاصی کمک کند. به عنوان مثال، اگر با مبتلا به آرتریت روماتوئید هستید، ماساژ می‌تواند گردش خون سالم را در سراسر مفاصل بهبود بخشد، تورم را کاهش دهد و درد و رنج شما را کاهش دهد.

ماساژ درمانی به تسکین درد، گرفتگی عضلات، کاهش استرس، کمک به لاغری، جوانسازی صورت و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

بله، ماساژی که توسط یک فرد متخصص انجام می‌شود می‌تواند گرفتگی عضلات را کاهش دهد یا بطور کل از بین ببرد.

ماساژ تراپی انواع مختلف دارد که برخی از محبوب‌ترین‌ها شامل: ماساژ تایلندی، سوئدی، سنگ داغ، ماساژ قبل از زایمان و.. می‌باشد.