لاغری موضعی با دستگاه LPG

سلولیت و چاقی یکی از معضلاتی است که خیلی از افراد با آن سر و کله می‌زنند. این مشکل باعث کاهش اعتماد به نفس و عامل خطر دیگر بیماری‌هاست که یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن آن، لاغری موضعی با دستگاه LPG است.

جدای از افزایش وزن، سلولیت ممکن است برای افرادی که لاغر هستند یا مادران پس از تولد نوزادشان رخ دهد. همانطور که گفتیم لاغری موضعی با دستگاه LPG یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن سلولیت‌ها است و می‌توان گفت که این روش برای از بین بردن سلولیت معجزه می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیو زیر را در رابطه با انجام عمل جراحی با دستگاه LPG در کلینیک پوست و مو دکتر سپندار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سلولیت با افزایش سلول‌های چربی در بدن بوجود می‌آید و به نظر می‌رسد گودی‌های توده‌ای شکلی روی پوست به ویژه ران‌ها، باسن و کمر بوجود می‌آورد. بطور کلی سلولیت ضرری ندارد اما ممکن است برای افراد حس ناخوشایندی بوجود آورد و باعث کمبود اعتماد به نفس در آنها شود. یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن این سلولیت‌ها، لاغری با دستگاه LPG است.

در ادامه به بررسی مزایای لاغری موضعی با LPG می‌پردازیم.

لاغری موضعی با دستگاه LPG

دستگاه LPG یک فناوری پیشرفته است که معمولا برای از بین بردن سلولیت‌های نامطلوب استفاده می‌شود. این روش به عنوان یک روش نوین برای کنترل و کاهش وزن شناخته می‌شود.

از بین بردن سلولیت یه طور طبیعی بسیار دشوار است و یکی از مشکلات پوستی است که به سختی از بین می‌رود، به همین دلیل این مشکل نیاز به درمان موثری مانند لاغری موضعی با دستگاه LPG دارد. این روش می‌تواند سلولیت‌ها را از بین ببرد و روی چربی بدن تاثیر بگذارد و علاوه بر این تجربه‌ای آرامش بخش را برای افراد بوجود آورد. همچنین این روش می‌تواند به بهبود جریان خون و خلاص شدن از شر مایعات اضافی بدن کمک کند.

لاغری موضعی با دستگاه LPG چگونه کار می‌کند؟

لاغری موضعی با دستگاه LPG شامل یک ماساژ درمانی بدن است که به طور موثر سلولیت و توده‌های چربی را هدف قرار می‌دهد. این روش، یک درمان غیر تهاجمی است و نیازی به جراحی ندارد، همچنین گفته می‌شود که این روش درمانی باعث ایجاد ناراحتی و دردی برای شما نمی‌شود.

این درمان باعث تقویت بافت همبند می‌شود و رسوبات چربی را تجزیه می‌کند. دستگاه LPG شامل مکش خلاء و غلتک‌هایی است که بدن شما را ورز می‌دهد.

در ادامه به بررسی مزایای این روش می‌پردازیم.

مزایای لاغری موضعی با دستگاه LPG

این روش غیر تهاجمی موثر، برای افرادی که می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند و سلولیت را از بین ببرند عالی است. مزایای لاغری موضعی با دستگاه LPG عبارتند از:

  • ظاهر سلولیت را به صورت غیر تهاجمی کاهش می‌دهد و پس از انجام درمان نیازی به استراحت وجود ندارد.
  • این روش به دلیل اینکه نیازی به جراحی ندارد، جایگزین بی خطر و بدون دردی برای لیپوساکشن است.
  • لاغری با دستگاه LPG به صورت موثر باعث از بین رفتن سلولیت و کاهش چربی در ناحیه مدنظر می‌شود.
  • دستگاه LPG با استفاده از غلتک به صاف کردن پوست ناهموار در ناحیه مدنظر کمک می‌کند.
  • این روش کمک زیادی به ایجاد شکل‌دهی ناحیه مورد نظر مانند شکم، ران و باسن می‌کند.
  • این روش درمان عالی برای کاهش وزن بعد از بارداری و همچنین رفع سلولیت و ترک‌های پوستی بعد از بارداری است. این روش یک درمان کاملا ایمن برای مادران است تا بتوانند پس از زایمان اندام خود را به حالت طبیعی بازگردانند.
  • این روش جدا از رفع سلولیت و کاهش چربی، می‌تواند باعث کاهش جای زخم، ترک‌ها، برآمدگی و آثار سوختگی روی پوست است.

سوالات متداول

آیا کاهش وزن موضعی مورد تایید پزشکان است؟

کاهش وزن موضعی مورد تایید پزشکان است. این روش درمانی به عنوان یکی از بی خطرترین روش‌های کاهش وزن شناخته می‌شود. علاوه بر کاهش وزن این روش باعث ایجاد مزایای پزشکی می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • این روش باعث بهبود جریان لنفاوی می‌شود که باعث بهبود عملکرد بهینه پاسخ‌های ایمنی عمومی و خاص در بدن ما می‌شود.
  • این روش درمانی به کاهش دردهای عضلانی کمک می‌کند و همچنین باعث از بین رفتن اسپاسم عضلانی می‌شود.
  • کاهش وزن موضعی با دستگاه LPG باعث بهبود گردش خون در بدن می‌شود.

ما در کلینیک دکتر سپندار، لاغری موضعی با دستگاه LPG را توسط بهترین متخصصان و با استفاده از بهترین دستگاه‌ها انجام میدهیم.

طی این مطلب سعی کردیم شما را با روش درمانی کاهش وزن موضعی با دستگاه LPG آشنا کنیم و به برخی از سوالات‌ شما درباره این روش درمانی پاسخ دهیم. در صورتی که سوالاتی درباره این روش کاهش وزن برای شما باقی مانده است، می‌توانید با شماره 05138705463 تماس حاصل فرمایید و از متخصصان کلینیک سپندار سوالات خود را بپرسید.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']