پاکسازی تتو با لیزر کیوسوئیچ

اگر چه ممکن است در ابتدا زدن خالکوبی ایده بسیاری خوبی به نظر برسد، اما ممکن است نظر ما در طول زمان تغییر پیدا کند و دیگر تمایلی به دیدن خالکوبی خود را نداشته باشیم. به لطف پیشرفت‌های فناوری لیزر، خوشبختانه می‌توانیم جوهر دائمی مورد استفاده در فرآیند خالکوبی را به طور ایمن و موثر با استفاده از لیزر کیوسوئیچ از روی پوست پاک کرد. با این روش می توانید بطور کامل پاکسازی تاتو را انجام دهید.

در ادامه می‌خواهیم لیزر کیوسوئیچ را مورد بررسی قرار دهیم و به شما بگوییم که چگونه این لیزر میتواند پاکسازی تتو انجام دهد. در ویدیو زیر می‌توانید انجام این فرایند را در کلینیک پوست و مو دکتر سپندار ببینید.

پاکسازی تتو با لیزر کیوسوئیچ چگونه عمل می‌کند؟

لیزرهای مورد استفاده برای پاک کردن کردن خالکوبی، رنگدانه مصنوعی را به قطعات کوچک می‌شکنند. تکه‌های جوهر که به قطعات کوچک بریده شده‌اند توسط سلول‌هایی به نام ماکروفاژ که بخشی از سیستم ایمنی بدن ما هستند حذف می‌شوند.

تکمیل پالس‌های لیزر در عرض نانوثانیه یکی از مهم‌ترین عوامل جلوگیری از سوختن بافت اطراف رنگدانه و ایجاد اسکار است. عامل مهم دیگر این است که انرژی کافی برای تجزیه رنگدانه به بافت می‌رسد.

در ادامه به بررسی تعداد جلسات مورد نیاز برای پاکسازی تتو با لیزر کیوسوئیچ میپردازیم.

برای پاکسازی تتو به چند جلسه نیاز است؟

اینکه به چند جلسه برای پاکسازی تتو نیاز دارید به ساختار و محل تاتو بستگی دارد اما می‌توان گفت که به طور متوسط شما نیاز به گذراندن 6 جلسه برای پاکسازی تتو نیاز دارید.

مراقبت‌های مورد نیاز بعد از پاکسازی تتو با لیزر کیوسوئیچ

پس از جلسات پاکسازی تاتو نیاز است تا برای مراقبت از پوست خود به چند نکته دقت داشته باشید.

  • پس از پایان جلسه درمان جهت بهبود می‌توانید از کمپرس آب سرد در ناحیه درمان استفاده نمایید.
  • بطور منظم از پمادهای آنتی بیوتیک موضعی استفاده کنید.
  • گاهی اوقات لازم است جهت مراقبت از پوست از بانداژ یا چسب به مدت چند روز استفاده کنید.
  • بهتر است تا 24 ساعت حمام نروید و ناحیه تحت درمان آب نزنید.
  • هنگام بیرون حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید یا ناحیه تحت درمان را بپوشانید.
  • در صورت تشکیل زخم‌های پوستی، آنها را نکنید و از هرگونه فشار و لمس ناحیه پرهیز کنید چون ممکن است این عوامل باعث ایجاد اسکارهای پوستی شوند.

رعایت این نکات میتواند از آسیب دیدن سطح پوست شما جلوگیری کند و به سلامت پوست شما کمک کند.

لیزر کیوسوئیچ علاوه بر اینکه میتواند تتوهای شما را پاکسازی کند، میتواند باعث درمان برخی از مشکلات پوستی هم شود.

مشکلاتی که توسط کیو سوئیچ قابل درمان هستند

  • از بین بردن انواع خالکوبی و تتو
  • برطرف کردن ضایعات پوستی که به دلیل افزایش سن، لکه‌های خورشیدی، خال‌های مادرزادی و سایر عوامل بوجود آمده‌اند.
  • از بین بردن ضایعات عروقی
  • جوانسازی پوست با افزایش تولید کلاژن در جهت معکوس کردن روند پیری پوست
  • استحکام بخشیدن به پوست
  • کاهش منافذ باز

طی این مطلب سعی کردیم شما را با پاکسازی تتو با استفاده از لیزر کیوسوئیچ آشنا کنیم و مواردی که نیاز است تا قبل از انجام این درمان از آنها اطلاع داشته باشید را بگوییم.

امیدواریم این مطلب به شما برای آشنایی بیشتر با پاکسازی تتو کمک کرده باشد. در صورتی که سوالاتی برایتان باقی مانده است میتوانید با شماره 05138705463 تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را از ما بپرسید.

ما در مجموعه کلینیک سپندار پاکسازی تاتو را با استفاده از لیزر کیوسوئیچ توسط متخصصان پوست انجام میدهیم. همانطور که گفتیم می‌توانید قبل از انجام این درمان با مشاوران کلینیک ما صحبت کنید و سوالات خود را از آنها بپرسید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که حتما شرایط پوستی خود را با متخصصان پوست در میان بگذارید و در صورتی که آلرژی خاصی هم دارید قبل از انجام این کار با مشاوران در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

پیمایش به بالا
[aparat id='90uEM']